"Hej!
Tack för ditt e-mail.
Tråkigt med din Marabou Never Stop. Tyvärr har det uppståt ett tillfälligt tillverkningsfel vilket vi beklagar.
För att vi ska kunna behandla reklamationen på ett korrekt sätt är det nödvändigt att vi får in viktig information som finns på påsen, bäst-före datum, produktionsnummer samt storlek på påsen.
Maila gärna in dessa uppgifter, samt Din adress, så vi kan kompensera Dig för besväret.
Med vänlig hälsning
Konsumenttjänst/"
Undra vad jag får!!! :):):) Undra hur lång tid det tar för dom att skicka komensationen..... Jag skickade in streckkoder från nån godispåse en gång till Marabou och så skulle man få en uppblåsbar fåtölj eller nå, minns det tog typ 2-3 månader för mig att få den, sommaren var över och den användes aldrig..
3 kommentarer:
du får säkert typ 2 nya påsar istället. Lagom till jul ;)
OH! jag väntar med spänning. :D
har inget mer hänt? börjar bli otålig
Skicka en kommentar