lördag, juni 19, 2010

Seriöst, kolla in det här!! Heeeelt crazy!

5 kommentarer:

Erika sa...

Men shit! Den där bilden har jag ju tagit!!!
Skylten finns i Piteå. Undrar om jag kan kräva pengar för den?

Lisa Amanda Selberg sa...

Kräva pengar för bilden? Det är min granne som har den där bloggen o jag tror han hade tagit bilden själv :P Han hade ju varit där på kundbesök stod det jue.

Erika sa...

Näe, det var inte den bilden. Det är ju förstås en Pitebo som tagit en likadan bild! :) haha

Lisa Amanda Selberg sa...

haha, jag tänkte väl! :-)

Erika sa...

En sekund började jag se $$$ framför ögonen, men insåg rätt snabbt att min girighet hade övergått mitt förstånd. Sansade mig och tänkte logiskt. Sitter och drömmer mig bort till ett land långt borta och ser pengamöjligheter i allt. :) Haha